Dax att uppdatera idag

I Söndags så plockade vi lite här hemma och mest tog det lungt, åkte in till nyköping en sväng osv.
I Måndags var jag på kurs i Norrköping, var riktigt kul faktist även om man blir väldigt trött.
Idag jobbade jag mellan 8.20-10.40 och sen kilade jag hem och åt lunch med familjen. Sen kilade jag ut på en långpromenad och när jag kom in så duschade jag och så kom Viktor och hälsade på. Då kilade jag, Viktor och barnen ut i skogen och byggde kojja. Efter det fikade vi, gick ner på stan  och sen hem och lagade mat innan det var dax för kottarna att sova.
Nu sitter jag här och kollar på house. Imorgon är det dax att jobba igen.
Gokväll!

 

psst: trixiie.bloggie.se  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0