Vattkoppor!

I morse vaknade William och sa att det kliade. Jag kikade lite på hans mage men såg inget så vi gosade lite i sängen tills klockan blev sju. När vi sen knallade upp såg jag att det var 5-10 prickar på ryggen som inte var där igår och en vätskefylld plupp på foten. Ooh No!
Under dagen har det poppat upp fler och fler och nu har han över hela kroppen. Däremot så har han inte speciellt mycket... än så länge iallafall. Man har ju sett värsta skräck korten på hur det kan bli. Vi får se hur han ser ut i morgon.
Sen blir det ju spännande att se om Amanda åker på det oxå.... och jag?!
Dagen har varit lugn, var hemma hos mamma en sväng och sen känns det som om jag pratat  i telefon större delen av dagen.
Nu ska jag kolla vidare på Wipeout, har skrattat mig igenom större delen av programmet. =)
Go´kväll!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har utmanat dig!!!









Vattkoppor är ju bra att få, ju tidigare desto bättre, egentligen. Men för din egen del vore det ju ingen höjdare direkt.. Hoppas ni klarar er! Kram

2009-03-09 @ 12:19:08
URL: http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Tja!!

Ja vattenkoppor e ju ingen hit, men zäbbä hade väldigt lindrigt, typ 40 st kanske å de kliade INTE så han hade tur.... pjuuh!! Hoppas ni klarar er!1

Krams

2009-03-11 @ 22:30:46
Postat av: mia

namnet försvann när jag skrev haha knepigt

krams mia

2009-03-11 @ 22:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0