trött

Liten snabb uppdatering. I söndags så åt jag och barnen lunch med mamma. Sen kom Agneta förbi och vi gick till ankdammen och matade fåglarna. Lite senare på eftermiddagen kom Lina förbi oxå. Vi handlade och sen hem till mig där Agneta lagade mat och Lina kollade på film med William. Jag minglade runt fram och tillbaka. ;)
Sen käkade vi det Agneta knåpat ihop, riktigt gott va det. =) Sen satt vi och snacka skit och kollade på tv. Trevligt trevligt.
Igår så gjorde jag väl inte så där jätte mycket av intresse. Förrutom på kvällen då mamma, jag och barnen kilade på marykay öppet hus. Det var skojj, men helt plötsligt började Amanda tokhosta där inne så  jag blev tillslut oroad att det var något där inne som hon inte tålde så då gick vi igen.
Idag har Wille varit på dagis. Jag och Patrik passade på att sova en stund medan Amanda hade förmiddagsvila. Hon hade varit ledsen massor under natten så vi var ganska trötta.
På eftermiddagen så var vi ute, borstade bland annat Nova. Borstade bort så mycket päls att jag knappt visste vilken hög som var Nova och vilken som var hår när vi skulle gå.
När barnen lagt sig fick jag tråkigt och tänkte att jag skulle plocka ur diskmaskinen. Det slutade med att jag städade hela köket, dammade och tvättade fönstrena.
Det var väl allt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0