tiden går just vääääldigt långsamt...

Patrik jobbar eftermiddag och William har ju vattkoppor och utöver det så har Amanda haft feber idag. Som ni hör så bäddar ju inte läget för några spännande aktiviteter om dagarna. Och när man blir sittandes så här hemma så går tiden såååå långsamt. Visst det finns 1000 saker o göra här hemma men barnen vill hellst att man gosar med dem hela dagarna för att dom själva inte orkar med någe.
Har iallafall varit ute lite idag endå. + att vi har varit och hämtat min Mary Kay produkter. Nu får vi hålla tummarna att dom funkar så bra som dom säger. Det kändes ju väldigt  bra när jag provade produkterna. Men det är ju skillnad att prova en gång och att faktist använda dom under en längre tid. Jag lär väl skriva om ett tag hur nöjd jag är eller inte är. ;)
Jag är trött som en jädra gnu men jag vill se Lost på tv sen juh. Funderar på om jag kanske kanske ska spela in det.
Go´kväll.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är Mary Kay?

2009-03-11 @ 13:01:44
URL: http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0