sjukdomar sjukdomar sjukdomar....

Det började med vattkoppor på först Wille och sen Amanda. Amanda hade blåsor i 6 dagar. På den sjunde dagen (i går) var blåsorna helt borta men då var hon och William genomförkylda. Under förmiddagen blev Wille lite kinkig och tillslut kom det lite vätska ur örat. Tjatade oss till en läkartid och jaadå han hade öroninflammation. Läkarna som nyligen tagit ut rören för att han inte behövde dem längre.... Inte nog med det så har hans eksem flammat upp över hela kroppen oxå.  Det finns verkligen ingen ände på eländigheterna.
Snorigt, hostigt, slemmigt, prickigt och kli-igt, så kan man beskriva våran tillvaro just nu. Härligt.

Igår så kom Agneta och Dumle hit och käkade god mat och drack vin. Det var jätte trevligt och jag skrattade så jag grät hela kvällen. Behövde verkligen det mitt i alla sjukdomar kände jag.  Har en hel hög med kort på datorn som minne, men jag tror jag låter dom stanna på datorn. *skrattar*
Straffet för denna kväll blev att när det var dags att sova så vaknade Amanda och var ledsen. Hon hostade en massa och kunde inte somna om. Så det blev inte många timmar sömn alls. Men det var det endå värt. ;)

Idag har jag mest gått runt som i en dvala. Agneta bjöd på lunch och så var vi ute och gick lite. Så det har varit en riktigt bra dag trots sömnbristen.

Finaste bilden från gårdagen:


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh så söta ni är! :)

2009-03-29 @ 09:46:05
URL: http://frystejp.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni är så söta ihop :)

Tråkigt med alla sjukdomar och så..

Men skojigt att ni hade en trevlig kväll :)

kramar

2009-03-29 @ 21:45:54
URL: http://nallis76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0