ojj vad det går

Jösses satt och blippade runt lite och fundera på hur många dagar sen det var jag bloggade. Och döm av min förvåning när jag insåg att det var snarare veckor sen jag skrev. ;)
Vad har hänt sen sist då?
Jaa det som jag kommer på spontant är att vi var på spa med jobbet i helgen. Från Lördag eftermiddag till söndag lunch. Mycket trevligt.
Orkar varken sitta och försöka minnas eller skriva ner allt annat som hänt sen dess. Kommer jag på något viktigt så skriver jag väl ner det senare. =)
Ha de gott =)

Kommentarer
Postat av: Karin

Liiite grann får du allt skärpa dig nu ;) Fast jag vet hur svårt det är att sätta sig och blogga, haha.



Men du, din viktblogg behöver minsann också en uppdatering, den får du minsann inte skippa!!!



Hoppas allt är bra!

Kramar

2009-03-05 @ 09:54:04
URL: http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0