Dax att uppdatera igen ;)

Willes vattenkoppor blev ganska lindriga, han hade endel men inte så där som man sett på kort hur det kan bli. + att dom inte kliade så mycket. Så  nu är han frisk igen och det är bara lite sårskorpor kvar som verkar vara väldigt svåra att låta bli. ;)
I helgen så jobbade jag i Lördags. Wille sov hos mormor från Lördagen till Söndagen. På Söndagen åkte vi till Norrköping och strosade lite i affärer. Eller rättare sagt så stannade vi i Ingelsta. På vägen dit släppte vi av Wille och mamma hos morfar så dom var där hela dagen. Vi hämtade upp dem på vägen hem sen.
Idag har jag storstädat köket. Var tänkt att jag skulle städa hela undervåningen men så blev det inte. Amanda var jätte gnällig idag och kräktes ner sig ett par gånger + att  hon bajjsade ner sig hundra elva gånger så jag trodde nästan att det var magsjuka ett tag men sen blev det bättre. tur det.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka vara vaken tills Lost börjar eller om jag ska spela in det. Måste det sändas så förbannat sent??
Go´kväll

Kommentarer
Postat av: Anneli

tips: www.xtvi.com ;)

2009-03-18 @ 07:21:06
URL: http://frystejp.blogg.se/
Postat av: Karin

Nej, den tredje.. Hur många tänder har Amanda?

2009-03-20 @ 13:48:58
URL: http://mittsnurrigaliv.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0